سفارش تبلیغ
صبا ویژن




























**افسر جنگ نرم**

پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها : جوانان و فعالان شیعی عربستان در منطقه الشرقیه اعلام کردند که در صدد تشکیل ائتلافی بسان ائتلاف‌های بهار عربی در منطقه شیعه‌نشین شرق عربستان با نام “ائتلاف آزادی و عدالت” هستند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری التغییر، فعالان شیعی عربستان و اعضای جنبش الحراک المطلبی در منطقه الشرقیه در شرق عربستان اعلام کردند، در صدد تشکیل ائتلافی تحت عنوان “ائتلاف آزادی و عدالت” در این منطقه هستند

این فعالان عربستانی تاکید کردند که این ائتلاف به تبعیت از ائتلاف‌های تشکیل شده در بهار عربی تشکیل خواهد شد و تلاش می‌شود، فعالان و نمایندگان تمام جریان‌ها و جناح‌های عربستار آن حضور و مشارکت داشته باشند.

جوانان جنبش الحراک المطلبی بیش از یک سال است که در مناطق شرقی عربستان توسط جوانان شیعی این مناطق تشکیل شده است و مسئولیت برگزاری راهپیمایی‌های اعتراض‌آمیز مردمی در این مناطق علیه رژیم سعودی را برعهده دارد.

این جنبش از سال گذشته تاکنون تحرکات و اقدامات مسالمت‌آمیزی علیه رژیم سعودی تدارک دیده و برگزار کرده است که توسط نیروهای امنیتی و نظامی رژیم سعودی به شدت سرکوب شده‌اند و شماری از جوانان این جنبش به شهادت رسیده و مجروح شده و شماری دیگر در زندان‌های رژیم سعودی در بازداشت بسرمی‌برند.

این ائتلاف اعلام کرده است که فعالیت‌های خود را از طریق برگزاری راهپیمایی‌های اعتراض‌آمیز و تظاهرات مسالمت‌آمیز تا تحقق خواسته‌ها مطالبات خود علیه رژیم سعودی آغاز خواهد کرد.



نوشته شده در پنج شنبه 91 فروردین 10ساعت ساعت 3:24 عصر توسط کنیز حضرت زهرا س| نظر
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin