سفارش تبلیغ
صبا ویژن




























**افسر جنگ نرم**

خبرگزاری فارس: کارگردان «قلاده‌های طلا» گفت: کسانی که علیه این کشور دست به اقداماتی می‌زنند که باعث خون و خون‌ریزی می‌شود و کشور را مورد هجمه و تجزیه قرار می‌دهند، انسان‌های خود فروخته و قلاده به گردن و مردود هستند.

 

 

 

 

 

خبرگزاری فارس: کارگردان «قلاده‌های طلا» گفت: کسانی که علیه این کشور دست به اقداماتی می‌زنند که باعث خون و خون‌ریزی می‌شود و کشور را مورد هجمه و تجزیه قرار می‌دهند، انسان‌های خود فروخته و قلاده به گردن و مردود هستند.

 

 

 

خبرگزاری فارس: طالبی: هرکس وطن‌فروشی کند، مردود و قلاده به گردن است

 

 


 

 

 

 



عکسهای مرتبط:









 

 

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، عصر امروز نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» با حضور ابوالقاسم طالبی (کارگردان) و محمد خزاعی (تهیه‌کننده) در دانشکده پزشکی دانشگاه تهران برگزار شد.

 

 

 

* خزاعی: «قلاده‌های طلا» تا به حال در اکران تنشی نداشته است

 

 

 

بنابراین گزارش، در ابتدای این نشست «محمد خزاعی» در ابتدای سخنان گفت: هجمه علیه فیلم در همه جای دنیا وجود دارد اما ما از خودی‌ها انتظار نداشتیم که این کارشکنی‌ها را انجام دهند.

 

 

 

* دستور توقف «قلاده‌های طلا» به دستور شهردار یک شهرستان‌

 

 

 

وی در ادامه افزود: در یکی از شهرستان‌ها، شهردار آن شهر دستور داده است که فیلم را پایین بکشند، این کار ایرادی ندارد اما انتظار نداریم که دانشگاه‌ها تنش ایجاد کنند، چرا که تا‌کنون در هیچ یک از اکران‌های «قلاده‌های طلا» تنشی ایجاد نشده بود.

 

این تهیه‌کننده در ادامه افزود: به نظر من دانشگاه‌ها خود باید فی‌نفسه دنبال اکران این فیلم باشند، چرا که این فیلم آگاهی‌دهنده و بصیرت‌بخش است.

 

 

 

* با موافقین و مخالفین مشکلی نداریم

 

 

 

خزاعی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های مثبت این فیلم نگاه منصفانه و بی‌طرفانه‌ است، من نمی‌دانم اگر این فیلم سیاسی ساخته نمی‌شد چه اتفاقاتی رخ می‌داد. در هر حال ما با موافقین و مخالفین این فیلم هیچ مشکلی نداریم و به همه احترام می‌گذاریم و طبیعی است که خیلی‌ها دیدگاه ما را قبول نداشته باشند اما «قلاده‌های طلا» ادبیات جدیدی در سینمای سیاسی ایجاد کرده است و احساس می‌شود اگر دیدگاه برخی‌ها با ما یکی نیست و از تماشای این فیلم دردشان آمده است کینه‌ها را کنار بگذارند تا بتوانیم اتحاد و انسجام بیشتری داشته باشیم.

 

 

 

* طالبی: هر کسی «قلاده‌های طلا 2» را بسازد دستش را می‌بوسم

 

 

 

به گزارش فارس، در ادامه این نشست، یکی از حضار از «ابوالقاسم طالبی» در مورد اتفاقات پیرامونی کار سوال کرد که وی در پاسخ، اظهار داشت: یک اتفاقی به نام انتخابات در کشور رخ داده است که پازل‌گونه است و ما هم نمی‌توانستیم ریز به ریز این کار را فیلم سینمایی کنیم ولی ما برشی از این اتفاقات را به تصویر کشیدیم.

 

 طالبی تصریح کرد: می‌توان در مورد این واقعه 90 فیلم ساخت که تا کنون 89 فیلم ساخته نشده است و هر کسی «قلاده‌های طلا 2» را بسازد من دستش را می‌بوسم و برندی هم برای من نیست. 

 

 

 

* طالبی: در ساخت «قلاده‌های طلا» با همه طیف‌ها صحبت کردم

 

 

 

بر اساس گزارش فارس، در ادامه این نشست یکی از حضار از «ابوالقاسم طالبی» در مورد تحقیقات این فیلم سوال کرد که وی در پاسخ، اظهار داشت: وقتی قرار است شما یک کار تحقیقاتی انجام دهید، اول باید برادری خود را ثابت کنید و معلوم باشد که شما این اسناد را برای منافع ملی استفاده خواهید کرد و بعد از آن شروع به مکاتبه و نامه‌نگاری می‌کنید که این کار زمان‌بر است و این اسناد در یک جا جمع نشده است اما من با همه طیف‌های صحبت کردم، با آزاده‌ها، زندانی‌ها، کتک‌زن‌ها، کتک‌خورده‌ها و ... که آن‌ها از من درخواست کردند که نامی از آن‌ها در فیلم آورده نشود.  

 

 

 

* طالبی: هرکس وطن‌فروشی کند، قلاده به گردن است

 

 

 

به گزارش فارس، در ادامه این نشست یکی از حضار از «ابوالقاسم طالبی» در مورد نام فیلم سوال کرد که وی در پاسخ، اظهار داشت: کسانی که علیه این کشور دست به اقداماتی می‌زنند که باعث خون و خون‌ریزی می‌شود و کشور را مورد هجمه و تجزیه قرار می‌دهند، انسان‌های خود فروخته و قلاده به گردن هستند و در این جامعه هم مردود می‌شوند، چرا که همواره جامعه را به حرکت رو به عقب سوق داده‌اند.

 

طالبی ادامه داد: هرکسی وطن‌فروشی کند، قلاده به گردن است.

 

انتهای پیا

 

 

 

 


 



نوشته شده در دوشنبه 91 اردیبهشت 4ساعت ساعت 10:5 عصر توسط کنیز حضرت زهرا س| نظر بدهید
خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: موشک "خلیج فارس" به نوعی متفاوت با روال معمول بوده و می تواند معادلاتی که دشمن روی آن حساب می کند را تغییر دهد.




 

 

 


سردار فدوی:

معادلات دشمن را با موشک "خلیج فارس" تغییر می دهیم

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: موشک "خلیج فارس" به نوعی متفاوت با روال معمول بوده و می تواند معادلاتی که دشمن روی آن حساب می کند را تغییر دهد.


 

خبرگزاری فارس: معادلات دشمن را با موشک "خلیج فارس" تغییر می دهیم

 


 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخصوص دستاوردهای این نیرو در تأمین امنیت مرزهای آبی کشورمان به تحویل تعدادی از شناورهای "تندر" به یگان منطقه سوم نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و گفت: این شناورهای موشک انداز سالهاست که مورد استفاده قرار می گرفتند، اما با تجهیز شدن به موشک های بومی و سیستم های کنترل آتش تولید داخل برای انجام مأموریت به یگان مربوطه تحویل شد.

 

 

 

وی افزود: توانمندی کارشناسان نیروی دریایی سپاه به منظور "اورهال" شناورها و سیستم های موشکی ساحل به دریا و سطح به سطح به اندازه ای است که چرخه تولید آنها در داخل این نیرو صورت می گیرد.

 

 

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به سخنان رابرت گیتس در آکادمی نیروی دریایی آمریکا مبنی بر شکست استراتژی ناوهای هواپیمابر تصریح کرد: وزیر دفاع سابق آمریکا طی سخنانی تاریخی در این آکادمی که معتبرترین مرکز علمی آمریکاست، شکست استراتژی چند ساله آمریکا که بر پایه شناورهای بزرگ ناو هواپیمابر بود را در برابر قایق های تندرو اعلام کرد.

 

 

 

وی خاطر نشان کرد: قایق های تندرو اصطلاحی کامل و عام بوده و با انواع مختلف قدرت آتش موشک و اژدرهایی که بر روی آن سوار می شود معرفی می شوند. این شناورها سرعتی نزدیک به 60نات و ابعادی غیر قابل قیاس با ناو هواپیمابرداشته و قابلیت نصب موشکی که 100 متر بر ثانیه در زیر آب حرکت می کند، دارد.

 

 

 

سردار فدوی اذعان داشت: ایران بعد از روسیه دومین کشوری است که به این مقدار سرعت موشک در زیر آب دست یافته و آمریکایی ها پس از صرف هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد دلار طی 15 سال نتوانستند به این سرعت برسند همچنان که پس از فروپاشی شوروی نیز طرح سرقت اطلاعات این موشک با روش های جاسوسی نتوانست برآیندی جز رسوایی و دستگیری جاسوس آمریکایی داشته باشد.

 

 

 

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون موشک هایی با برد بیش از 200 کیلومتر را به صورت کاملاً بومی با قابلیت نصب بر روی قایق های تند روی داخلی در اختیار دارد.

 

 

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه موشک های "خلیج فارس" و "حوت" را دارای قابلیت های بالا و منحصر به فردی خواند و تصریح کرد: موشک "حوت" به عنوان سلاحی که معرفی آن در تاریخ رزمایش های دریایی بیشترین انعکاس را داشت و تمامی مقامات رسمی کشورهای مختلف، آمریکایی ها و همچنین رسانه ها و خبرگزاری های مرجع در جهان به آن پرداختند؛ موشک "خلیج فارس" نیز موشک جدیدی است که متفاوت با معمول می تواند معادلاتی که تا به حال دشمن روی آن حساب می کند را تغییر دهد.

 

 

 

وی با یادآوری سالهای پایانی جنگ تحمیلی و حضور آمریکایی ها در منطقه خلیج فارس گفت: آمریکایی ها زمستان سال 65 به بهانه عدم امنیت برای عبور انرژی از خلیج فارس به دریای آزاد، ناوهای زیادی را به این منطقه آوردند.

 

 

 

سردار فدوی اضافه کرد: در اوایل سال 66 با ورود نیروی دریایی سپاه به عرصه دریا، تعداد ناوهای جنگی آمریکا در خلیج فارس به 86 فروند رسید که با وقوع جنگ نفکش ها آمار کشتی های مورد اصابت قرار گرفته در سال 67و66 بیش از آمار کشتی های مورد اصابت در شش و نیم سال دیگر جنگ بود.

 

 

 

وی تصریح کرد: در زمستان سال 66 و پس از مقابله به مثل ایران با هدف قرار دادن 140 کشتی در برابر کشتی هایی که عراق به کمک آمریکا مورد اصابت قرار داد، پنتاگون اعلام کرد که همه کشتی های خلیج فارس تحت حمایت آمریکا هستند اما پس از آن نیز 50 کشتی مورد اصابت موشک های جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

 

 

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان بزرگ ترین دستاورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پاسداران شجاع، مؤمن و متخصص دانست و تأکید کرد: در حالی که توان نظامی آمریکا دریا پایه است، این توانمندی نمی تواند در برابر قدرتی که بر مبنای اتکا به خدا و نیروی لایزالی که انسان های با ایمان و جان بر کف در اختیار دارند کارآمد باشد.

 



نوشته شده در دوشنبه 91 اردیبهشت 4ساعت ساعت 9:58 عصر توسط کنیز حضرت زهرا س| نظر بدهید
خبرگزاری فارس: مدیرکل ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه از آزادی دو زائر ایرانی ربوده شده در سوریه و بازگشت آنها به کشور خبر داد و گفت که پیگیری‌ها برای آزادی 4 زائر دیگر و 7 مهندس ایرانی ادامه دارد




 


مدیرکل ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه به فارس خبر داد

آزادی 2 زائر ایرانی ربوده شده در سوریه/پیگیری برای آزادی 4 زائر و 7 مهندس

خبرگزاری فارس: مدیرکل ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه از آزادی دو زائر ایرانی ربوده شده در سوریه و بازگشت آنها به کشور خبر داد و گفت که پیگیری‌ها برای آزادی 4 زائر دیگر و 7 مهندس ایرانی ادامه دارد.


 

خبرگزاری فارس: آزادی 2 زائر ایرانی ربوده شده در سوریه/پیگیری برای آزادی 4 زائر و 7 مهندس

 


 

 

سید کاظم سجادی مدیرکل ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر گفت: در پی تلاش‌های انجام شده از سوی اداره کل ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه و سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در دمشق و آنکارا، 2 نفر دیگر از زائران ایرانی ربوده شده در سوریه آزاد و بامداد فردا (سه‌شنبه) به کشور باز می‌گردند.

 

وی تصریح کرد: پیگیری‌ها برای آزادی 4 زائر دیگر و همچنین 7 مهندس ربوده شده ایرانی در سوریه همچنان از سوی وزارت خارجه ادامه دارد.



نوشته شده در دوشنبه 91 اردیبهشت 4ساعت ساعت 9:48 عصر توسط کنیز حضرت زهرا س| نظر بدهید

خبرگزاری فارس: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار نوری مالکی، اقتدار روزافزون عراق در دنیای عرب و منطقه را مایه خرسندی ایران دانسته و تاکید کردند: باید در عراق که مرکز استعدادهای علمی دنیای عرب است، یک نهضت علمی آغاز شود.




 



 


رهبر معظم انقلاب: عراق نهضت علمی را آغاز کند

اقتدار روزافزون عراق مایه خرسندی ایران است

خبرگزاری فارس: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار نوری مالکی، اقتدار روزافزون عراق در دنیای عرب و منطقه را مایه خرسندی ایران دانسته و تاکید کردند: باید در عراق که مرکز استعدادهای علمی دنیای عرب است، یک نهضت علمی آغاز شود.


 

خبرگزاری فارس: اقتدار روزافزون عراق مایه خرسندی ایران است

 


 

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار ‌نوری مالکی نخست‌وزیر عراق و هیأت همراه، با اشاره به اقتدار روزافزون عراق در دنیای عرب و منطقه آن را مایه خرسندی فراوان جمهوری اسلامی ایران دانستند و تأکید کردند: تلاش برای افزایش اقتدار عراق بویژه از طریق بسترسازی جهاد علمی مستمر و همچنین ایجاد نهضت سازندگی در سراسر عراق، موفقیت‌ها و استحکام جایگاه ملت و دولت عراق را دو چندان خواهد کرد.

 

ایشان با تأکید بر این‌که برخی موضوعات و قضایای ماه‌های اخیر، مظهر اقتدار ملت و دولت عراق در دنیای عرب و اسلام بوده است، افزودند: خروج کامل نظامیان امریکایی از عراق از جمله این موضوعات و رویداد بسیار مهم و موفقیت بزرگی است که با استقامت دولت و نشان دادن اراده عمومی و ملی در عراق، به دست آمد.

 

رهبر انقلاب اسلامی برگزاری نشست سران اتحادیه عرب در بغداد را یکی دیگر از زمینه‌های اقتدار عراق برشمردند و خاطرنشان کردند: برخی طرف‌ها، تلاش گسترده‌ای را برای بیرون نشان دادن عراق از دنیای عرب انجام دادند اما با برگزاری نشست سران اتحادیه عرب در بغداد، عراق اکنون در رأس این اتحادیه قرار دارد و نخست وزیر عراق رئیس اتحادیه عرب است.

 

ایشان با اشاره به سابقه و جایگاه کهن عراق در دنیای عرب تأکید کردند: با توجه به این سابقه و استعدادهای طبیعی و انسانی عراق، بازگشت این کشور به جایگاه و اقتدار واقعی خود، دور از انتظار نیست.

 

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر این‌که اقتدار روزافزون عراق دشمنانی دارد، خاطرنشان کردند: اقتدار هر کشوری نیازمند پیش زمینه‌ها و ابزاری است که مهمترین آنها، پیشرفت علمی و سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم است.

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تجربه بسیار خوب ایران در زمینه حرکت علمی و نتایج غیرقابل تصور آن، افزودند: باید در عراق که مرکز استعدادهای علمی دنیای عرب است، یک نهضت علمی آغاز شود و دانشگاهیان و نخبگان به سمت جهاد علمی سوق داده شوند.

 

ایشان در خصوص سازندگی نیز خاطرنشان کردند: باید با سازماندهی جوانان و ایجاد زمینه‌های لازم، یک نهضت سازندگی و خدمت به مردم، در سراسر عراق آغاز شود.

 

رهبر انقلاب اسلامی در پایان تأکید کردند: افق آینده برای مردم عراق، درخشان تر از شرایط کنونی خواهد بود.

 

آقای نوری مالکی نخست‌وزیر عراق نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی فراوان از دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، به مذاکرات خود در تهران اشاره کرد و گفت: به لطف خداوند روابط ایران و عراق در زمینه‌های مختلف گسترش پیدا کرده و هیأت‌های مختلف صنعتی و تجاری از دو کشور دائماً در حال رفت و آمد و رایزنی هستند.

 

نخست‌وزیر عراق اظهار امیدواری کرد مذاکرات تهران زمینه‌ساز گسترش بیش از پیش همکاری‌های ایران و عراق شود.

 



نوشته شده در دوشنبه 91 اردیبهشت 4ساعت ساعت 9:47 عصر توسط کنیز حضرت زهرا س| نظر بدهید
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin